.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتور

ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت و بازی را 3 بر یک به میهمانش واگذار کرد.

دو تیم در نیمه اول بازی نمایشی محتاطانه داشتند و توپ بیشتر در میانه میدان قرار داشت. در حالی که این نیمه بدون موقعیت جدی در نیمه اول رو به پایان بود و اخطار محسن شفیعی تنها اتفاق مهم بازی تا دقیقه 38 بود، ارسال اوت دستی حسین ماهینی بر روی سر محسن بنگر نشست تا این بازیکن گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه تراکتورسازی و حامد لک کند و این نیمه با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.

نیمه دوم با حضور میرهانی هاشمی بجای احمد آل نعمه در ترکیب تراکتورسازی آغاز شد و در حالی که محسن دلیر دقیقه 48 در مصاف تک به تک با سوشا مکانی توپ را از دست داد در ادامه توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه 50 ضربه سر عباس زاده را لک به زحمت دفع کرد و توپ برگشتی را رضا حقیقی از مقابل دروازه بیرون زد. دقیقه 64 امید عالیشاه در یک قدمی دروازه توپ را با ضربه سر به آغوش حامد لک فرستاد. دقیقه 66 مهدی کیانی دومین بازیکن تراکتورسازی بود که کارت زرد گرفت.

دقیقه 67 و لحظاتی بعد از آنکه افشین اسماعیل‌زاده جایگزین محمد نوری شد، طارمی در مقابل دروازه توپ را در شرایطی نامتعادل به لک سپرد. دقیقه 69 ارسال فرشاد احمدزاده با ضربه سر بنگر به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه با برخورد به سوشا مکانی وارد دروازه شد تا بازی به تساوی کشیده شود. دقیقه 71 حسین ماهینی در شرایطی مشکوک محسن دلیر را در محوطه جریمه سرنگون کرد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و با اعتراض این دو بازیکن به ماهینی و دلیر کارت زرد داد.

دقیقه 81 در ادامه موج حملات پرسپولیس پاس احمد نوراللهی در محوطه جریمه به افشین اسماعیل‌زاده رسید که شوت او به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 85 در حالی که حملات پرسپولیس ادامه داشت، فرشاد احمدزاده با پاسی دقیق توپ را به ادینیو فرستاد تا او با ضربه‌ای دقیق گل دوم تراکتورسازی را به ثمر برساند. دقیقه 2+90 سامان نریمان جهان گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا شاگردان علی دایی در خانه 3 بر یک مغلوب تراکتورسازی شوند.

با این نتیجه پرسپولیس 8 امتیازی ماند و تراکتورسازی با 16 امتیاز در تعقیب استقلال و رده دوم جدول باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانیا، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی ، احمد نورالهی، امید عالیشاه( از دقیقه 71 حمید علی‌عسگر)، محمد نوری( از دقیقه 67 افشین اسماعیل‌زاده)، مهدی طارمی، محمد عباس‌زاده

سرمربی: علی دایی

ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، خالد شفیعی، حبیب گردانی، احمد آل نعمه( از دقیقه 46 میرهانی هاشمی)، محمد ایران پوریان، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر و ادینهو

سرمربی: رسول خطیبی

نخستین برد پیکان در فصل چهاردهم
به گزارش مشرق، در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان از ساعت 18.50 دقیقه در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تک گل بازی را میت اتروویچ، در دقیقه 36 برای پیکان به ثمر رساند. این گل، نخستین گل پیکان در فصل چهاردهم لیگ برتر بود.

توقف راه‌آهن مقابل صبا
راه‌آهن تهران هم از ساعت 18:50 میزبان صبای قم بود که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

برای صبا در این دیدار هادی شکوری در دقیقه 8 و آنگینه آشیلی در دقیقه 71 و برای راه‌آهن نیز محمد غلامی در دقیقه 59 و 85 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

رامین رضاییان بازیکن راه‌آهن در دقیقه 14 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

برد سایپا و ادامه ناکامی‌های ذوب‌آهن
به گزارش مشرق، در اولین دیدار امروز هم سایپا البرز با پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا ناکامی های شاگردان گل محمدی را تداوم بخشید.

در این بازی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزارشد، روزبه شاه‌علی‌دوست در دقیقه 30 تک گل سایپا را به ثمر رساند. ضمن اینکه کارلوس سانتوس مهاجم ذوب‌آهن در دقیقه 45 از زمین مسابقه اخراج شد.
در نیمه دوم ذوب آهن برای زدن گل تساوی جلو کشید اما این تیم در زدن ضربات آخر ضعیف عمل می‌کرد تا این مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان برسد.

با این پیروزی سایپا 11 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. شاگردان یحیی گل محمدی هم با کسب 4 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.